יצרני מיטות ומזרנים מיצרים מזרונים ומיטות בגדלים סטנדרטיים בדרך כלל, כאשר המיטות הנפוצות ביותר למזרונים זוגיים הן בגדלים של 160*200 ס"מ, 180*200 ס"מ, ו – 200* 200 ס"מ. יחד עם זאת ישנם לא מעט לקוחות שמזמינים מזרונים במידות לא רגילות או לפי הזמנה אישית, מה שמצריך מהם לרכוש מצעים במידות מיוחדות. לכל אחד ואחת מאיתנו חשוב להגיע להתאמה מדויקת בין המזרון לבין המצעים שמכסים אותו. חשוב לזכור שאנו נמצאים על המיטה שלנו כ – 8 שעות בכל יממה, בין אם זה בצפייה בטלוויזיה, בקריאה, במנוחה או בשנת לילה ארוכה ורצופה. שינה איכותית חשובה לכולנו בכל גיל ובכל שלב בחיים, ולכן בכל הקשור למזרון וכלי מיטה זוהי השקעה כדאית ומשתלמת.

מדוע חשוב לבחור מצעים במידה הנכונה?

על מנת להגיע להתאמה מרבית בין המזרון למצעים כיום יש מגוון רב של מידות וניתן גם להשיג מצעים לפי מידות מיוחדות. כדי לאפשר התאמה מושלמת בין המצעים לבין המזרן חשוב להתאים את מידות המצעים למידות המזרן בצורה מדויקת. כדי שהסדין יהיה מתוח ולא יזוז ממקומו במהלך השינה, חשוב להתאים את הסדין גם לעובי של המזרן. המצעים הם אלו אשר באים במגע ישיר עם הגוף והעור ולכן ישנה חשיבות רבה לאיכות הבדים המתיחה שלהם. בד איכותי הינו גמיש, רך וצפוף.

סדין עשוי 100% כותנה מצרית מאפשר רכות מלטפת כאשר הוא בא במגע עם העור. בנוסף אלו בדים המתוכננים וארוגים בצורה ייחודית אשר מאפשרת אוורור מרבי. יכולתו של הבד "לנשום" הינה חשובה ביותר שכן היא מאפשרת לנו שינה יבשה, גם בלילות חמים ולחים. שינה טובה ואיכותית מתחילה במזרון אורטופדי מאיכות גבוהה ובמידה הנכונה. כדי לאפשר מגע נעים ונוח מומלץ לעטוף את המזרון בסדין מאיכות גבוהה, וכדי שהחוויה תהיה מושלמת כדאי שכל הסט יהיה עשוי בדים רכים ומלטפים.

חברת ארגמן מעמידה לרשותכם מגוון של מצעים, העשויים בדים באיכות גבוהה, מידות והדפסים מרהיבים. החברה שמה דגש על איכות המוצרים וטיב הבדים, כדי שאתם תיהנו מחוויית שינה נעימה, רכה ומלטפת. אתר החברה נוח וידידותי לשימוש, ובו תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מצעים 100% כותנה מצרית סרוקה, מגבות וחלוקים, שמיכות פוך מפנקות, כלי מיטה מיוחדים ושאר מוצרים שיבטיחו חוויית שינה ערבה. הנכם מוזמנים להתייעץ עם מומחי החברה ולקבל סיוע בבחירת סוג המצעים המתאים ביותר למידות ולצרכים שלכם. לחצו כאן לסקירת כלל השירותים והמוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 050-8211616