מצעים בצפיפות גבוהה – לישון כמו תינוק

יש כיום מגוון רחב של מצעים, הם מגיעים בעשרות סוגי בדים, מאות קווים ועיצובים ואלפי סוגי גוונים והדפסים. המבחר הרב עלול לעיתים ליצור בלבול וחוסר אונים כאשר אנו רוצים לבחור סט מצעים לקנייה, יחד עם זאת מעט ידע והשקעה בפרטים הקטנים יסייעו בבחירת הסט שאתם מחפשים.


המבחר הרב מאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו למצוא ולרכוש סט מצעים המתאים בדיוק למידות, לצרכים ולתקציב. חשוב להדגיש כי סט מצעים איכותי אומנם עלול להיות יקר יותר ברכישה הראשונית, אך לטווח הארוך רכישה כזו היא המשתלמת ביותר. מצעים מאיכות גבוהה יספקו לכם שינה נעימה ומלטפת ויאפשרו לכם לקום בבוקר רעננים ומלאי אנרגיה. בנוסף, מצעים איכותיים יחזיקו מעמד זמן רב יותר ותוכלו ליהנות מהם גם לאחר סבבים רבים במכונת הכביסה.

מה זה אומר מצעים בצפיפות גבוהה?

ככל שספירת החוטים גבוהה יותר, הסדין יהיה חלק יותר או פחות מגרד ועמיד. הסיבה לכך היא שספירת חוטים מתייחסת למספר החוטים השזורים באינץ' מרובע מבד הסדין. מצעים באיכות טובה נעים בין 400 ל -800 ספירת חוטים. כל בד שמעל 800 חוטים לא בהכרח יבטיח מצעים איכותיים יותר. גורם חשוב נוסף המשלים את צפיפות הבד הוא כמובן סוג החוט. מבחינת סוג החוט המשמש לאריגה, הבחירות הטובות ביותר הן כותנה, כותנה מצרית, משי וסאטן. סדינים באיכות פרמיום שזורים בבד תוך שימוש בסיבי כותנה ארוכים במיוחד (הנקראים גם סיבי סיכות ארוכות). אלה כוללים כותנה מצרית, משי וסאטן. משי וסאטן נעימים מאוד למגע, אך אלו בדים עדינים שצריכים טיפול וכביסה מיוחדים. סדין כותנה מצרית איכותית עם סריקה של 500 חוטים ומעלה יהיה ככל הנראה הבחירה הטובה ביותר לתחושה רכה ועמידה, ויבטיח לכם שינה של תינוק.

חברת ארגמן מעמידה לרשותכם שפע של מצעים מבדים באיכות גבוהה, מידות והדפסים מרהיבים. אתר החברה נוח וידידותי לתפעול ורכישה, ובו תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מצעים 100% כותנה מצרית סרוקה, מגבות וחלוקים, שמיכות פוך מפנקות, כלי מיטה מיוחדים ושאר מוצרים שיבטיחו חוויית שינה ערבה. מומחי החברה ישמחו לייעץ לכם ולבחור את המוצרים המתאימים ביותר למידות ולצרכים שלכם. לחצו כאן לסקירת כלל השירותים והמוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 050-8211616