מגבות הן ללא ספק פריט בסיסי, חיוני ושימושי מאוד בכל בית. בכל בית ישנן בוודאי עשרות מהן פזורות מסביב, אך מגבות באיכות פרמיום כמו כותנה מצרית סרוקה הן ללא ספק ברמה אחרת וזוכות ליחס של כבוד בכל בית. בניגוד למגבות רגילות שהן דבר שבשגרה, מגבות עשויות כותנה מצרית משובחת, מעניקות נופך של יוקרה ומחזיקות זמן רב. ישנם בשוק מספר סוגים של מגבות בימינו, אך מזה שנים רבות שאין ולא יהיה תחליף לרכות והאיכות המאפיינת של מגבות עבות רכות ומפנקות, עשויות כותנה מצרית אמתית.


מה זה כותנה מצרית? במשך עידנים, כותנה מצרית הייתה אחד החומרים המוערכים ביותר שיצאו ממצרים. עמידותה, רכותה ואיכותה המעולה הכוללת ביססו את הכותנה המצרית כמשובחת ביותר בעולם. שמה של הכותנה המצרית הולך לפניה בכל העולם לא בכדי, והיא נקראת בחיבה "מלכת הכותנה", כינוי לו היא זכתה, ובצדק. מגבות הכותנה המצרית הן אכן הטובות בעולם ובולטות מעל כל השאר בעמידות, ברכות וביכולת הספיגה המעולה שלהן. אולי השתמשתם בסוגים שונים של בדים טבעיים, אך התחושה הנפלאה לא מומשה עד שחוויתם או תחוו כותנה מצרית.

כותנה מצרית מובחרת גדלה במצרים, קרוב לנהר הנילוס, ונבחרת ידנית בידי חקלאים מיומנים. הכותנה המצרית מיוצרת לשלמות שמבטיחה שאף אחד מהסיבים לא ייפגעו. הכותנה המצרית שזורה בעבודת יד להכנת מגבות, שמיכות, סדינים ושמיכות פוך. מגבות העשויות מכותנה מצרית פופולריות יותר מכל פריט אחר.

מדוע רבים בוחרים מגבות כותנה מצרית איכותיות?

מגבות כותנה מצרית מבוקשות מכיוון שהכותנה אורגנית ותהליכי הגידול, הקטיפה והאריגה שלהן נקיים מחומרים כימיים מזיקים. מגבות אלו מיוצרות באופן טבעי, ואינן משאירות שום שאריות כימיות על עורכם כאשר אתם מנגבים את עצמכם. סיבים ארוכים של כותנה מצרית מאפשרים לייצר את החוטים המשובחים והחלקים ביותר מבלי לוותר על חוזק או איכות הסיבים. חוזק הסיבים מייצר מוצרים חזקים ועמידים שמחזיקים מעמד לאורך זמן ועומדים בשימוש ומתח מתמיד. הספיגה הגבוהה של כותנה מצרית שומרת על המגבות רכות גם בשימוש ארוך והופכת את הצבעים למלאי חיים ועמידים יותר, גם לאחר סבבים חוזרים ונשנים במכונת הכביסה.

אם אתם מחפשים מגבות כותנה מצרית צפיפות גבוהה, חברת ארגמן היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה מתמחה בשיווק מגבות כותנה מצרית רכות ומפנקות במיוחד. בחברת ארגמן שמים דגש מיוחד על איכות המוצרים וטיב הבדים. אתר החברה נוח וידידותי לתפעול ורכישה, ובו תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מצעים ומגבות עשויים כותנה מצרית, מגבות וחלוקים, שמיכות פוך מפנקות, כלי מיטה מיוחדים ושאר מוצרים שיבטיחו חוויית שינה ערבה. לחצו כאן לסקירת כלל השירותים והמוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 050-8211616