הנה משהו שאולי לא ידעתם שאתם יכולים לעשות ואולי ידעתם אבל לא ידעתם היכן ואיפה – הזמנת מצעים בהזמנה אישית. מה זה בדיוק אומר? שאתם קובעים בדיוק איך ייראו המצעים שלכם וממה הם יהיו עשויים. עצם המחשבה על האופציה הזאת יכולה להעניק לנו תחושה של חופש גדול, אבל כשמזמינים מצעים בהתאמה אישית צריך גם להיזהר. למה ומדוע? התשובות בשורות הבאות.

 

מצעים בהתאמה אישית… ומקצועית

האופציה של התאמה אישית היא אופציה מוערכת היום בכל ענף בעולם העסקים. כל עסק שמכבד את עצמו מנסה להתאים את המוצרים שלו כמה שיותר ללקוח הבודד עד כדי הצעת האופציה של התאמה אישית תפורה למידות הלקוח. העניין הוא שהלקוח בדרך כלל לא יודע מה הן המידות הנכונות לו. יש לכם רעיון יוצא דופן עבור מצעים בהזמנה אישית, אתם יכולים לדמיין אותם עם הצבעים שאתם אוהבים, עם הדוגמא שאתם אוהבים ועם הבד, הרכות והאלסטיות שאתם אוהבים. עם התמונה הזאת קל מאוד פשוט להזמין את החלום ולצפות לטוב ביותר, אלא שייצור מצעים הוא עניין שחייב להתבסס בעיקר על שיקולים מקצועיים. כך למשל, יותר מדי אלסטיות יכולה לפגוע בחוזק הבד. יותר מדי שחור, יכול לפגוע באווירת הניקיון והרוגע בחדר ויותר מדי לבן יכול לפגוע באווירת היוקרה והאינטימיות בחדר.

 

הזמנה אישית אצל אנשי מקצוע

בכדי להבטיח שהאופציה של התאמה אישית לא פוגעת בערך שאתם מקבלים ושאתם גם צפויים לשלם עליו לא מעט, חשוב מאוד שתקפידו לבסס את ההזמנה של מצעים בהזמנה אישית על עקרונות מקצועיים בעולם העיצוב והטקסטיל. כך למשל, לא מומלץ לנסות ולהמציא הרכבים חדשים של בד, אלא להשתמש בהרכבים קיימים שפותחו על ידי אנשי מקצוע ואשר מתוכם תוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר. את עיצוב המצעים כדאי לבסס על עקרונות העיצוב המקצועיים או לכל הפחות להימנע מהזמנה על בסיס מצב רוח חולף. השקיעו מחשבה בבחירות שלכם ותמיד התייעצו עם איש מקצוע לפני שאתם לוחצים על כפתור ההזמנה הסופית.

בחנות המצעים וכלי המיטה ARGAMAN HOME יש לכם את האפשרות לבצע הזמנת מצעים בהתאמה אישית ולעשות זאת דרך תהליך מקצועי שמשאיר לכם מרחב פתוח לכל מה שאתם רוצים, אבל בתוך גבולות וקווים מנחים מקצועיים. איך אתם יכולים לעשות זאת כבר עכשיו? באתר האינטרנט של ARGAMAN HOME תוכלו למצוא את כל הפרטים ואם תישארנה לכם עוד שאלות לא פתורות, תוכלו ליצור עמנו קשר כבר עכשיו בטלפון 050-8211616.