ככל שהולכות ומתפתחות טכנולוגיות הטקסטיל, כך הולך וגודל מגוון האפשרויות העומדות בפנינו וככל שגדל המגוון הזה, כך אנחנו מוצאים את עצמנו יותר ויותר מבולבלים אל מול האפשרויות. את המציאות המורכבת הזאת, תפגשו בוודאי בכל חיפוש של מצעים סאטן אל קמט או שילובים שונים של מצעים סאטן כותנה. כמה אחוז סאטן וכמה אחוז כותנה אתם רוצים במצעים שלכם ומה אומר כל שילוב כזה, זאת רק דוגמא אחת להתלבטויות שאתם עשויים לחוות ברכישת מצעים חדשים. התשובות כמובן הן רבות ותלויות בשורה של פרמטרים כמו צפיפות הסיבים, עובי הסיבים וצורת האריגה שלהם, וכל זה נוסף לאופי הטבעי של הסיבים.

דברו איתנו

0508211616phone

 

מצעים סאטן או כותנה – מה עדיף?

בד הסאטן נחשב לבד רך, מפנק ויוקרתי אך גם לבד קר יותר מאשר כותנה. הכותנה הוא סוג הבד הבסיסי ביותר שמשמש אותנו למרבית צרכי הטקסטיל שלנו. עם הטכנולוגיות החדשות ניתן כיום ליהנות ממחירה הזול של הכותנה תוך שילוב של בדים נוספים כמו סאטן בכדי ליצור מצעי סאטן מפנקים במחיר סביר. יחד עם זאת, אם אתם מחפשים מצעים יוקרתיים סאטן, מדובר כמובן במצעים על טהרת הסאטן בדרך כלל בצפיפות שאינה פחות מ-500 חוטים לאינצ'. ככלל, אם חשובה לכם יותר התחושה, היוקרה והסטייל, מצעי סאטן היא הבחירה שלכם. אם חשוב לכם יותר שהמצעים יהיו חמימים יותר, אלסטיים יותר וזולים יותר, מצעי כותנה היא הבחירה הנכונה לכם. שילובים של השניים בדגמי מצעים סאטן כותנה מציעים בדרך כלל את הפתרון האולטימטיבי ואתם רק צריכים לבחור את המינון של כל סוג בד במצעים על פי הפרמטרים שתיארנו לעיל.

זה לא רק מה אתם קונים, אלא איפה אתם קונים

כפי שאמרנו בתחילה, בחירת מצעים יכולה להיות מאוד מאתגרת, גם לאור האפשרויות הרבות המוצעות בשוק וגם לאור חוסר היכולת שלנו באמת לבחון כל דגם ודגם ולדעת מה באמת מתאים לנו. על כן, כאשר אתם רוצים להתחדש עם מצעים סאטן אל קמט ולבטח עם מצעים יוקרתיים סאטן, חשוב מאוד שתקנו אותם במקום הנכון, שמקפיד על סטנדרטים גבוהים ושמיישם מול לקוחותיו תפיסה מקצועית ולא רק תפיסה של מחיר. דברים אלה נכונים כמובן גם במקרה של רכישת מצעים סאטן כותנה בחנות הנכונה שתוכל לייעץ לכם לגבי המינונים הנכונים לכם על פי העדפותיכם.

מצעים סאטן אל קמט מכותנה מצרית

אין כמו מצעים רכים ומפנקים במיטה, שמביאים אתם נוחות רבה וגם לא מעט סטייל. ואכן, יותר ויותר ישראלים מוכנים להשקיע לא מעט כסף ברכישת מצעים סאטן אל קמט, הידועים כבין האיכותיים ברשימה. מצעים אלה מגיעים במגוון של מידות, דגמים, עיצובים וגם צבעים ואפשר להזמין אותם אונליין ללא כל בעיה.

מהם מצעים סאטן אל קמט מכותנה מצרית?

כאשר מדברים על מצעים סאטן אל קמט מכותנה מצרית מתכוונים למצעים העשויים בד סאטן הידוע במראה המבריק והמשיי שלו. בעבר הרחוק היה עשוי הסאטן ממשי בלבד ולכן משי סאטן הוא מונח נפוץ מאד. בד הסאטן עצמו עשוי בשיטת אריגה מיוחדת, המתבססת על שימוש בארבעה חוטים. כדי להשיג בד סאטן אל קמט, כלומר, כזה שלא מתקמט, יש להעבירו הליך של כיבוס המקדים את השימוש הראשוני, מה שמוסיף לברק שלו וגם הופך אותו ללא קמיט. ניתן להשיג כיום מצעים סאטן אל קמט מאיכות גבוהה, מצעים הידועים כחזקים וגם עמידים מאד. הם מקנים לכל חדר שינה מראה יוקרתי נפלא והם ידועים, תודות לחלקלקות שלהם, כרכים במיוחד.

אילו יתרונות מציעים מצעים אל קמט מכותנה מצרית  ומדוע כדאי לבחור דווקא בהם?

בין אם זה סט מצעים זוגי סאטן אל קמט ובין אם סט ליחיד, מצעים סאטן אל מקט עשויים מ-100 אחוז כותנה מצרית  (בניגוד לעבר הרחוק, אז הם היו עשויים בעיקר ממשי), אך עדיין איכותיים ועמידים במיוחד. השילוב שבין הנראות הנפלאה שלהם, כמו גם הרכות והעדינות שהם מביאים אתם, הופכים את המצעים הללו למבוקשים מאד ובייחוד למי שאיכות חשובה לו. אחד היתרונות הבולטים במצעים אלה הוא העובדה שהם לא מתקמטים, תודות לתהליך מקדים שעברו, מה שמיתר לחלוטין את הצורך בגיהוצם ושומר על המראה היפה שלהם לאורך זמן.

ארגמן, חנות מוצרי טקסטיל לבית, מציעה לכם מגוון רחב של מצעים, ביניהם מצעים סאטן אל קמט. ניתן להזמינם אונליין, כאן באתר, ולקבל אותם לכל כתובת שרוצים. למידע נוסף ומענה לכל שאלה על המצעים ועל מוצרי טקסטיל נוספים שלנו, מוזמנים לפנות אלינו לטלפון 050-8211616. נשמח לעמוד לרשותכם.

חנות המצעים וכלי המיטה ARGAMAN HOME מקפידה בראש ובראשונה על רכש מוקפד של דגמי מצעים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, הן במצעי כותנה והן במצעי סאטן. בחנות שלנו תוכלו למצוא את כל דגמי המצעים, החל ממצעי כותנה סטנדרטיים וכלה בדגמי מצעים יוקרתיים סאטן וליהנות מייעוץ מקצועי שיבטיח לכם את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. לפרטים נוספים התקשרו אלינו כבר עכשיו בטלפון 050-8211616.