זה לא משנה כמה פעמים שמעתם את הביטוי "בד איכותי" – סביר מאוד להניח שעד היום אתם עדיין לא יודעים להסביר מה זה בדיוק אומר. ובכן, כל סוג של בד יכול להיות איכותי יותר או איכותי פחות. סוג הבד משפיע על החוזק הבסיסי שלו, על רכות המגע שלו, על המרקם שלו ועל הגוונים הטבעיים בהם הוא יכול להופיע, אבל בכל סוג של בד ניתן ליצור יריעות איכותיות יותר או פחות. גם שילוב בין סוגי בדים משפיע בעיקר על מאפייני הבד (רכות, אלסטיות וכדומה) ופחות על רמת האיכות שלו. בסופו של דבר, איכותו של בד נקבעת על ידי פרמטר מרכזי אחד – צפיפות אריגת החוטים.

 

צפיפות אריגה של בדים

בהשוואת מחירים בין סוגים שונים של מצעים מחיר סאטן 500 יהיה גבוה יותר מאשר זה של מחיר 400 או 300. הסיבה לכך היא שבדגם ה-500 ישנה כמות גדולה הרבה יותר של חוט ממנו מיוצר הבד. צפיפות האריגה של בדים נמדדת לפי מספר החוטים לאינצ'. בישראל מדד זה עומד בדרך כלל על 125 חוטים לאינצ' – איכות מינימלית, לא גבוהה במיוחד אבל סבירה. צפיפות זו משתנה בין סוגים שונים של בד. כך למשל, כותנה חזקה ואיכותית יכולה להגיע גם בצפיפות המקובלת בסביבות 150 חוטים לאינצ', בעוד סאטן שהוא בד עדין הרבה יותר, נדרש למאות חוטים לאינצ' בכדי לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות.

 

בפעם הבאה שאתם מחפשים מצעים מסאטן

ואת כל מה שאמרנו עד כה על נושא איכות הבדים, אמרנו כדי שבפעם הבאה שתרצו לקנות מצעי סאטן איכותיים, תדעו איך לבחון אותם בצורה נכונה. כאמור, בהשוואת מחירים בין סוגים שונים של מצעים מחיר סאטן 500 יהיה גבוה יותר מזה של סאטן 400 או אפילו 300, אבל כעת אתם יודעים גם מה הסיבה ועד כמה זה חשוב. סאטן 500 נחשב לסאטן צפוף ואיכותי מאוד ואם בא לכם לא רק להתפנק מרכות המגע של בד הסאטן, אלא גם ליהנות מאיכות גבוהה שלו, אל תתפשרו על פחות מ-500 חוטים לאינצ'.

בחנות המצעים וכלי המיטה של ARGAMAN HOME תוכלו למצוא לא רק מגוון דגמי מצעי סאטן 500, אלא תוכלו לקבל מידע מפורט על כל סוגי המצעים בכדי שתוכלו באמת להעריך את רמת האיכות של כל אחד מהם – פשוט היכנסו לאתר ובדקו בעצמכם ואם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לענות לכם עליהן בטלפון 050-8211616.