בעשורים האחרונים נהנה עולם הטקסטיל משורה ארוכה של פיתוחים טכנולוגיים המאפשרים לו לייצר עבורנו שמיכות חמות ונעימות מבד סינטטי זול. ועדיין, את החוויה של שמיכת פוך אמיתית עוד לא הצליחה אף טכנולוגיה להחליף. סוגי בד מסוימים כמו פליז, מאפשרים ליצור יריעת שמיכה חמה מאוד ורכה מאוד, אך עדיין לא חמה דיה כמו שמיכת פוך איכותית וגם לא כזאת שאפשר להרגיש אותה נמתחת על הגוף בצורה הטובה ביותר. שמיכה איכותית לחורף נמדדת על פי פרמטרים שונים כמו המידות שלה והכיסוי שהיא מספקת, הרכב התוכן שלה ומידת החום שהוא יכול לייצר ולא פחות מכך, גם מתחושת המשקל של השמיכה על גופנו – לא כבד מדי אבל גם לא קל מדי באופן שגורם לנו להרגיש כאילו איננו מכוסים כלל.

 

שמיכת פוך הכי טובה – זה משתנה

מבחינתכם, כל מה שחשוב לכם הוא למצוא את הדגם שאפשר להגדיר אותו בתור שמיכת פוך הכי טובה, אלא שלכל אחד זה יכול להגיד משהו אחר. שמיכות פוך נמדדות בדרך כלל בסוג הפלומות שמהן עשוי התוכן שלהן ובצפיפות הפלומות. פלומות אווז נחשבות לחמות והרכות ביותר, אם כי קיימות שמיכות פוך שמיוצרות באמצעות פלומות אחרות שגם הן מציעות מידה גבוהה של חום ורכות. צפיפות הפלומות קובעת את מידת החום שתוכלו לחוש מתחת לשמיכה. ככל שהצפיפות גבוהה יותר, כך תהיה השמיכה חמם, יקרה וכבדה יותר ולהיפך. מה שנכון בכל מקרה של חיפוש אחר שמיכות פוך איכותיות הוא לוודא שתוכן השמיכה עשוי בעיקר פלומות ופחות שלדי פלומות (הצינוריות הקשיחות של נוצרת הציפור). דגמים לא איכותיים של שמיכות פוך יכילו בדרך כלל שיעור גבוה של שלדי פלומות שגם יפגעו מאוד בנוחות ורכות השמיכה וגם יפגעו ביכולת החימום שלה.

המינימום הנדרש – פוך

ואחרי שאמרנו את כל זה, המינימום הנדרש שאתם רוצים להבטיח לעצמכם כאשר אתם מחפשים שמיכת פוך אמיתית הוא, שהשמיכה אכן מכילה בתוכה פלומות אמיתיות. מפה יהיה עליכם לבחור את הצפיפות הרצויה ולוודא מינימום של שלדי פלומות, אך עצם העובדה שמדובר בפוך אמיתי, כבר תעניק לכם את השילוב הטוב ביותר של חימום, נוחות ורכות יותר מכל סוג אחר של שמיכה סינטטית.

בחנות המצעים וכלי המיטה של ARGAMAN HOME תוכלו למצוא מגוון סוגים של שמיכות פוך איכותיות, לבחור את הצפיפות הרצויה לכם ולהיות בטוחים שבכל השאר, אתם קונים את הטוב ביותר – מינימום שלדי פלומות, תפירה חזקה ובד ציפוי איכותי בצפיפות גבוהה. למקום בו אתם מחפשים שמיכת פוך הכי טובה יש לרוב משמעות רבה יותר מאשר השמיכה עצמה ובהיבט הזה, ARGAMAN HOME הוא המקום הנכון לכל מה שקשור בשמיכות פוך. את השמיכות שלנו תוכלו למצוא כבר עכשיו באתר החנות וכן תוכלו ליצור עמנו קשר עם כל שאלה בטלפון 050-8211616.