החורף הישראלי הוא לחלוטין לא מהקשים בעולם ואפילו לא מתקרב לזה. ועדיין, ישנם לילות מאוד קרים בחורף הישראלי, לילות שללא השמיכה המתאימה, יכולים בקלות להפוך ללילות ללא שינה. בתוך כל סוגי השמיכות הקיימות, וישנם לא מעט דגמי שמיכות סינטטיות אטרקטיביות וזולות, זוהי שמיכת פוך פלומה שמציעה את יכולת החימום הגבוהה ביותר. פוך פלומה היא שמיכה שהתוכן שלה עשוי מפלומות של נוצות ציפורים ובין כל הדגמים השונים של שמיכות פלומה, זוהי שמיכת פוך פלומת אווז שמציעה את יכולת החימום הגבוהה ביותר וגם את רמת הנוחות והרכות הגבוהה ביותר. שמיכות פוך פלומה נחשבות גם לשמיכות היקרות ביותר והאיכותיות ביותר, ולכן כדאי בהחלט להשקיע בחיפוש שמיכת פוך פלומה במבצע שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף.

 

שמיכת פוך פלומה במבצע

עלותה של שמיכת פלומה נקבעת על פי מספר פרמטרים ובראשם סוג הפלומה וכמות הפלומות בתוך השמיכה. כאמור שמיכת פלומת אווזים נחשבת לטובה ביותר לאור רכות ויכולת שימור החום של פלומות האווזים. יחד עם זאת, ישנם סוגים נוספים של פלומות וגם הם יודעים להציע יכולת חימום ורכות לא מעטה. כמות הפלומות משפיעה גם היא באופן ישיר על יכולת החימום של השמיכה. ככל שתהיינה יותר פלומות, כך תהיה צפיפותן גבוהה יותר וכך יכולת החימום שלה תהיה משמעותית יותר. שמיכות פוך פלומת אווז מגיעות במספר רמות צפיפות כך שגם אם לא תוכלו למצוא שמיכת פוך פלומה מבצע, תוכלו למצוא את האיזון המתאים לכם מבחינה תקציבית ועדיין ליהנות משמיכה חמה ומפנקת בלילות החורף הקרים.

שמיכת פלומה

אחרי שאמרנו את כל זה, כאשר אתם בוחרים שמיכה פוך ישנו עוד פרמטר אחד חשוב שאתם צריכים לבדוק, ושעל בסיסו מבצעים יצרנים רבים מניפולציות לא קטנות בייצור שמיכות פלומה. לפרמטר הזה קוראים שלד הפלומה, או במילים אחרות, אותה צינורית דקה וקשיחה שמהווה את שלד נוצת הציפור. כך למשל, בבחינת שמיכות פלומה מבצע טוב יכול להיראות לכם מאוד אטרקטיבי ביחס שבין המחיר ובין סוג הפלומות וצפיפותן, אלא שצפיפות זו מושגת בעיקר בזכות שילוב של שלדי פלומה רבים בתוך השמיכה. שלדים אלה פוגעים מאוד בנוחות וברכות של השמיכה כמו גם ביכולת החימום שלה ולרוב אף מגיחים מבעד לציפוי השמיכה ודוקרים את הגוף. מהסיבה הזאת בדיוק, כאשר אתם בוחרים פוך פלומה מבצע אטרקטיבי הוא לא בהכרח האופציה הנכונה ביותר עבורכם. לצד המחיר האטרקטיבי של המבצע, אתם רוצים לוודא שהוא לא בא על חשבון איכות השמיכה ולא מבוסס על שילוב שלדי פלומה בכמות חריגה, אלא על פלומות רכות ונטולות שלד, שמציעות את רמת הרכות והחימום הגבוהה ביותר.

בחנות המצעים וכלי המיטה ARGAMAN HOME תוכלו למצוא מגוון רחב של שמיכות פלומה ברמות צפיפות שונות ומסוגים שונים של פלומות, אבל בדבר אחד תוכלו להיות בטוחים תמיד – כל השמיכות ב-ARGAMAN HOME עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הקשור לשיעור שלדי הפלומות, איכות וצפיפות בד הציפוי של השמיכה וחוזק התפירה. אתם רק צריכים לבחור את הדגם המתאים לכם ביותר מבחינת יכולת חימום – לגבי כל יתר הפרמטרים, אתם יכולים להיות בטוחים שבחנות ARGAMAN HOME, מוצעים לכם אלו בסטנדרטים הגבוהים ביותר, גם כאשר הם מוצעים לכם במבצעים אטרקטיביים, וכאלה יש לא מעט בחנות שלנו. את השמיכות שלנו תוכלו למצוא כבר עכשיו באתר החנות ואם יש לכם שאלות נוספות שאתם רוצים לברר לפני קנייה, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 050-8211616.