אם יש ביטוי אחד בעולם המצעים, שחווה שנמוך שיטתי לאורך שנים הרי שזה הביטוי פוך. יותר ויותר דגמי שמיכות מוצעים כיום תחת הכותרת שמיכת פוך, ויותר ויותר אנשים שאולי יודעים בסתר ליבם ואולי לא יודעים כלל שלא באמת מדובר בפוך, בוחרים בשמיכות אלה שמן הסתם מוצעות במחירים זולים יותר שלא היו יכולים להיות מוצעים על שמיכת פוך אמיתית. אז מה זה פוך ואיך תוודאו שהשמיכה שאתם קונים היא אכן פוך? על כך בשורות הבאות.

 

שמיכת פוך פלומה

שמיכת פוך היא למעשה שמיכה שהתוכן שלה מורכב מנוצות ציפורים, ונחשבת לשמיכה המחממת ביותר מבין כל הדגמים הקיימים. חנויות שאכן מציעות שמיכות פוך ישתמשו בביטוי פלומה כדי להדגיש את אותנטיות הפוך. כך למשל, כאשר אתם מחפשים שמיכת פוך פלומה יחיד כדאי לחפש אותה בחנויות שמשתמשות בביטוי פלומה ומציגות את השמיכה בתור שמיכת פלומה יחיד. מדוע? מכיוון שחנויות שלא באמת מוכרות פוך אך משתמשות בביטוי לצרכי שיווק, לעולם לא תשתמשנה בביטוי פלומה, שכבר הופכת להיות הרבה יותר מחייבת עבורן. כדי לוודא שאכן מדובר בדגם של שמיכת פוך פלומה יחיד, תוכלו  פשוט למשש את השמיכה ולהרגיש את שלד הפלומות (הצינורית הדקיקה הקשיחה) ואת רכות הפלומות. אם אינכם מרגישים זאת, זה לא פוך.

סוגים שונים של פוך

בניסיון, הלגיטימי יש לומר, להציע שמיכות פוך זולות יותר, מנסים יצרנים שונים לעשות שימוש בסוגים שונות של פלומות. החיסרון הוא שלא כל פלומה יודעת להציע את אותה אפקטיביות. שמיכת פוך פלומת אווז יחיד או זוגי, נחשבת לשמיכת הפוך החמה והאפקטיבית ביותר ויכולה להעניק לכם לילה של חום נעים גם בלילות הקרים ביותר של השנה. ישנם דגמים של שמיכות פוך המיוצרות מפלומות אחרות שאינן מציעות לא את אותה אפקטיביות חימום ולא את אותה רכות ונוחות. אם אתם רוצים את הטופ שבעולם הפוך, שמיכת פוך פלומת אווז היא הבחירה הנכונה לכם.

 בחנות המצעים וכלי המיטה ARGAMAN HOME תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי שמיכות פוך ובכלל זה גם שמיכת פלומה יחיד מפלומות אווז למקסימום חום ומקסימום רכות. כל השמיכות ב-ARGAMAN HOME עומדות בתקנים הבינלאומיים העדכניים ביותר לייצור שמיכות פוך ומבטיחות לכם את חוויית החום והנוחות האולטימטיבית בלילות החורף הקרים. את השמיכות שלנו תוכלו למצוא בדף השמיכות באתר החנות וכן תוכלו ליצור עמנו קשר כבר עכשיו בטלפון 050-8211616.