אחת הטעויות הגדולות שעושים אנשים בבחירת מידות השמיכה הרצויה להם היא הטעות של חישוב מידות השמיכה על פי מידות המיטה. מידת האפקטיביות של שמיכה בלילות הקרים נובעת לא רק מהחומר ממנו היא עשויה, אלא גם ובעיקר ממידת הכיסוי שלה את הגוף שלנו בכל תנוחה, מקצה אצבעות הרגליים ועד קצה הקרקפת. ומאחר ובמיטה זוגית עסקינן, הרי שמדובר בשמיכה שאמורה לכסות היטב שני אנשים גם יחד. כך למשל, שמיכה 220 240 יכולה להישמע לכם כמו שמיכה גדולה מדי ביחס למידות המיטה, אבל אם תקפידו לקנות את כל השמיכות שלכם במידות הללו, תוכלו להבטיח לעצמכם חורף חם ונעים גם בלילות הקרים ביותר ולא משנה מהן מידות המיטה הזוגית שלכם.

 

שמיכות פרימיום במידות גדולות

כמו בכל ענף אחר, גם בענף השמיכות אפשר להבדיל בין יצרנים שמתמקדים במינימום הנדרש כדי להציע מחיר זול לצד יצרנים שמנתחים לעומק את צרכי הלקוח ומתאימים לו את המוצר האולטימטיבי, יעלה ככל שיעלה. שמיכות פרימיום שכוללות בתוכן את הדגם של שמיכת פוך 220/240 היא הקטגוריה בה תוכלו למצוא את היצרנים מהסוג השני, היצרנים שמטרתם היא להבטיח לכם את הערך הגבוה ביותר שאפשר להפיק משמיכה במהלך לילות החורף הקרים. בקטגוריה זו תוכלו למצוא בדרך כלל גם את דגמי הפוך המתקדמים, המיוצרים מפלומת אווז ובצפיפות משתנה ולכן גם בדרגות חום משתנות. אם נמאס לכם שהאצבעות שלכם תמיד נשארות בחוץ, או שאתם צריכים לכסות את עצמכם בשתי שמיכות כבדות כדי לא לקפוא מקור, שמיכת פוך זוגית 220/240 הוא הפתרון עבורכם.

זאת לא רק השמיכה, זה גם המקום בו אתם קונים אותה

את האופציה של שמיכת פוך זוגית 220 240 תוכלו למצוא בכל חנות מצעים, אבל לא בכל חנות מצעים תוכלו להיות בטוחים שהשמיכה היא אכן פוך, שהפלומות הן אכן פלומות אווז ושצפיפות הפלומות היא כזאת שבאמת תוכל לחמם אתכם. בניסיון להוזיל מחירים עד כמה שאפשר, חנויות רבות בוחרות להתמקד בדגמים זולים שעל פניו נראים זהים לדגמי הפרימיום, אך בפועל מספקים ערך פחות בגלל למשל חיסכון בכמות הפלומות, בצפיפות חוטי הבד של הציפוי וכן הלאה. אם אתם כבר בוחרים לקנות שמיכת פוך 220/240 כדי ליהנות מחורף חם, כדאי שתעשו את זה בחנות הנכונה שתבטיח לכם מקסימום ערך במחיר הוגן.

בחנות המצעים וכלי המיטה ARGAMAN HOME תוכלו למצוא מגוון רחב של שמיכות פוך מסוגים שונים של פלומות וברמות צפיפות שונות. אבל כשאתם מזמינים אצלנו שמיכת פוך זוגית 220/240 אנחנו יודעים בדיוק מה אתם מחפשים ומעמידים לרשותכם את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של עולם השמיכות. את הסטנדרטים הגבוהים האלה תוכלו לפגוש ממש עכשיו באתר האינטרנט שלנו וכן תוכלו ליצור עמנו קשר עם כל שאלה בטלפון 050-8211616.